Баатка нь ингэж хэлэв

2010-06-17 Baatka бичсэн.


19н жилийн босгон дээр ийнхүү өгүүлрүүн. Миний бие Жаргал овогтой Батмягмар нь өнөөдөр буюу 2010 оны 06 сарын 18нд 19н настай золголоо. Ийн туулсан амьдралд минь алдаж оносон нь хичнээн олон байгааг би тоолж гүйцэхгүй юм, юутай ч оносон хэсэг нь та бүхэнтэйгээ учирсанд явдал юм гэж би бодлоо. Та нөхөдийг уурлуулж гомдоож бачимдуулж явсан бол та нөхөд өнөөдөр төрсөн өдөрийн билэг болгож уучилж өршөөгөөрэй. Хүн гэдэг амьтан цөөхөн цөөхөн жил амьдардаг тэр багахан хугцаандаа юу хийж ю бүтээснээ дүгнэж байх хэрэгтэй гэдэг үг юутай онож хэлээвдээ. Харин дүгнэж хэлэж буй энэ дүгнэлтэд та хэдийн маань асар том зай байдаг юм шүү ангийхаан нөхөд, тоглож инээж уйлж явсан андууд та бүхэндээ миний бие маxбодь миний бодол санаа миний бүх зүйл үргэлж баярлаж хүндэтгэж явдаг юм шүү хэдүүлэнгийх нь энэ үерхэл хэзээ ч сөнөж хэзээ ч энэ ариун гал бөхөхгүй гэдэгт итгэж найдаж залбирна. Best friends forever

8 сэтгэгдэл:

Zoog!! said... ( 18/6/10 01:11 )

төрсөн Өдрийн Мэнд гэж!!!!

Админ said... ( 18/6/10 11:10 )

Ээхээ төрсөн өдрийн мэнд андаа!

uundaa said... ( 18/6/10 19:06 )

Төрсөн өдрийн мэнд!!! Сайхан баярлаарай хө

Үлмэдэх said... ( 18/6/10 22:22 )

Төрсөн өдрийн мээээнд.

smile said... ( 19/6/10 22:18 )

happy birthday!!!

Tsengel said... ( 20/6/10 01:27 )

,,,ee,,,ungursun ch gesen,,,happy b-day!!!,,hehe

t said... ( 26/6/10 00:32 )

tugssunuus hoish munkhsaruul, ochko, munkhzaya ntr-tei neg ch uulzaagun bn shd :(

baatkad bol tursun udriin mend~ zuv goy yum bichij :D nize.

Enkh said... ( 30/6/10 14:53 )

hey andaa ongorsn ch gsn torson odrin mend..
ih saihan niitlel boljee ..
setgel hodolloo...
bayrtai b.a
BE Friends Forever
Go 131 Go

Post a Comment

Таныг өөрийн нэрээр сэтгэгдэл бичихийг хүсч байна. Мөн хараалын үг хэрэглэсэн, хэрүүлийн өнгө аяс оруулсан сэтгэгдэл бичсэн тохиолдолд таны сэтгэгдлийг устгана гэдгийг анхааруулж байна...