Зөвлөгөө

2007-11-09 uundaa бичсэн.
Нэгд: Хайрын илрэл. ҮНСЭЛТ
1.Гаран дээр нь үнсэх - Чи ямар өхөөрдмөөр юм вэ?
2.Хүзүүн дээр нь үнсвэл - Би чамайг хүсч байна.
3.Уруул дээр нь үнсвэл - Би чамд хайртай.
4.Чихэн дээр нь үнсвэл - Би зүгээр л тоглож байна.
5.Зүгээр хий үнсвэл - 2лаа ийм байдлаасаа хэтрээд яахын
6.Нүдрүү чинь удаан хараад байвал - намайг үнс!
7.Үсээр чинь оролдоод байвал - Би чамгүйгээр амьдарч чадахгүй. (Гэхдээ нээх тэнэг зүгээр тоглож оролдохыг хэлээгүй. Мэдээж чамд хайртай хүн чинь учиртай оролдий ш дээ!)
8.Цээжин дээр чинь гар нь байвал Би чамайг тавьж чадашгүйгээр чамд хайртай. гэсэн үг юм гэнээ хүмүүснүүдээ.
Хоёрт: 3н алхам
1.Охидуудад: Ямар нэгэн банди чамтай таазраад байвал алгадаад ав!
2.Хөвгүүдэд: Ямар нэгэн охин чамайг алгадах юм бол тэрхий чамд гэсэн сэтгэл хэвээрээ байна.
3.Охид хөвгүүдэд: Үнсэлцэж байхдаа нүдээ ань, Гөлрөх чинь бүдүүлэг!
Гуравт: Тушааж байна.
1.Хэт чанга тэвэрч болохгүй.
2.Үнсэлт гуйх хэрэггүй. Зүгээр л үнс эсвэл үнсүүл.
3.Боломж болгон дээр үнсэж бай!
САНАЖ ЯВ

Лийр бол лийр,
Tooр бол тоор,

Үнсэлт хэл оролцохгүйгээр үнсэлт биш, иймээс амаа нээгээд, нүднээ аниад, Хэлээ сайн хөдөлгө...

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Таныг өөрийн нэрээр сэтгэгдэл бичихийг хүсч байна. Мөн хараалын үг хэрэглэсэн, хэрүүлийн өнгө аяс оруулсан сэтгэгдэл бичсэн тохиолдолд таны сэтгэгдлийг устгана гэдгийг анхааруулж байна...