Happy Valentine's Day!!!

2009-02-14 uundaa бичсэн.
Өнөөдөр Гэгээн Валентины баярын өдөр. Нэлээн дээр үед Валентин гэгч "буянтай" ламын цаазлуулсан өдөр. Хосуудын баярын өдөр. Бие биендээ бэлэг бэлэглэн, сэтгэлийн үгээ хэлэхэд хамгийн таарсан өдөр. Одоо ч гэсэн бөөн бөөнөөрөө хийх юмгүй онлайнд, мессенжерт байдаг ангийнхан маань илт цөөрсөн харагдана, гудамжаар ганцаараа элдвийг бодоод алхаж яваа залуус ховорхон санагдана, баяр аль эрт эхэлсэн гэсэн дохио юм болов уу даа. Ангийнхаа болон нийт хосууддаа Гэгээн Валентины өдрийн баярын мэнд хүргэе, "Сайхан хайр гэж байдаг юм, олбол алдаж болохгүй шүү" гэсэн үгийг тэдэндээ зориулъя... Ингээд өмнө амласан ёсоороо "Ве чамд хайртай" уралдаанд манай Золжаргалын маань явуулан оролцсон шүлгээр та бүхэндээ бэлэг барья...
Би чамд хайртай
Гараас чинь зөөлхөн атгаад
Гадуур чамтайгаа алхах би дуртай
Гал халуун дурлалын үгээ
Ганцхан чамдаа шивнэх би дуртай

Хэзээ чамд хайртай болсноо би мэдэхгүй ээ
Хэрхэн чи намайг өөртөө дурлуулсныг ч мэдэхгүй
Хэнэггүй зан хээнцэр алхаа чинь намайг татаа юм болов уу
Хэнзхэн зүрхэнд минь хайрын гал асаагаа юм болов уу

Аз жаргалын халуун элчийг
Ахиад олдохгүй энэ л хайрыг
Алдрайхан зүрхний минь гүнд асаасан
Амраг чамдаа би хайртай

Хөвсгөр цасны ширхэгээр шигтгэж
Хөмсөгөн сарны туяанд гийгүүлж
Хөгжмийн чавхадасны эгшигт уярааж
Би чамд хайртай гэж ганцхан чамдаа л шивнэе

Би чамд хайртай

6 сэтгэгдэл:

Anonymous said... ( 14/2/09 20:11 )

Дажгүй шүү... Гоё шүлэг байна... Аргагүй л муу зохион байгуулалттай тэмцээн байлаа гэж!!!!!!!

Anonymous said... ( 14/2/09 20:24 )

manai angias odoo hostoi yg heden hun bna aa? bi end gormonii dutagdald ortson uheh gjiinoo :P ter ch yhv. goy shuleg bna!

Anonymous said... ( 14/2/09 20:46 )

Нууцлаг нууцлаг олон хүн байгаа байх өөө... Нэг л мэдэхэд гардуулна даа та нар... хэхэ

Anonymous said... ( 14/2/09 21:29 )

Buh hosuudad bayriin mend

Anonymous said... ( 14/2/09 21:47 )

Goe shuleg bna aa bas bugded ni bayariin mend

Anonymous said... ( 14/2/09 23:59 )

Goyo shuleg bnaa, single uudedee valentine ii udur duusch baigaagiin bayar hurgey hehe

Post a Comment

Таныг өөрийн нэрээр сэтгэгдэл бичихийг хүсч байна. Мөн хараалын үг хэрэглэсэн, хэрүүлийн өнгө аяс оруулсан сэтгэгдэл бичсэн тохиолдолд таны сэтгэгдлийг устгана гэдгийг анхааруулж байна...